Selam, gebelikte cok yeniyim fakat eşimle hemen hastane ve dogum planlamaya başladık.
İşimiz gereği bir ayağımız hep Almanya’da dogum
Avantajları var fakat ailelerimizden uzakta ilk dogumda yalniz olma fikri cok üzücü görünüyor.
Farklı ülkelerin dogum standartlari değişiyormuş, örneğin abd’de dogan çocuklar 21 yasina geldikleri zaman anne ve babalarina da green card çıkarıp vatandaşlik hakkını sağlıyor.
Planlayan var mi aranizda?