Zeynep07 ah ah bende hatırlatıyorum normalde hatırlatmak istemezdim sanki zorla hediye aldiriyormusum gibilerine içinden gelerek alsın istiyordum ama baktım bişi demiyor kayınvalidem dedi kızıma doğum hediyesi ne alıcaksın dedi eşimde demez mi abim yengeme aldimi aldı dedi çiçek aldı dedi ama o farklı bu farklı dedi abin yapmadı diye sendemi yapmican dedi en iyisi sen çiçek alma dedi kayınvalidem çünkü evde eşimin bana aldığı ciceklerle dolu altın al veya herhangi gibi bi eksigi varsa onu al veya başka bişi dedi 😁 eşime bende hatırlatmiyorum bakalım alacak mı almiycak mi alırım derse alır ama ne alır bilemem 😅 doğum olunca gorucez