Gzdfth95 ben genel anestezi ile doğum yaptım.beni 11:30 da ameliyata aldılar 12:30 da oğlum doğdu saat 13:30 da uyanıktım ben.akşam üzeri ayağa kalktım zaten hemen odanın içinde yürüdüm daha sonrasında da sabaha kadar belirli aralıklarla yürümeye devam ettim.Evet ağrım oldu kesik olduğu için yanmamda oldu,ıfak tefek narkozdan dolayı sersemliklerimde oldu ama doktorum yürümezsem düzelemezsin dedi ve ben hiç yatmadın hep yürüdüm.Çok kısa zamanda da normale döndğm zaten.Buarada herkesin doğumu ağrısı sızısı aynı olmuyor.benim doğumum sezaryen olmama rağmen çok iyiydi ve ben elalemin anlattığı gibi öyle yatıp çok aman aman ölüyorum modunda değilim karakterimden dolayı.umarım sizde çok kolay atlatırsınız doğmumunuzu