Sedaduru Hemdemmm Bende başlarda ağrı oluyordu şimdi hapşırığım gelince cenin pozisyonu alıyorum hiç bir şey olmuyor dene bence
Aselinkooo Hemdemmm evet çok oluyordu. Hapşuracağnz zaman cenin pozisyonun da durursanz şiddeti azalıyor
Canancndn Lilya_pn Hemdemmm youtube’a kegel egzersizi, pelvis taban yazarsanız ne yapmanız gerektiği çıkar. İdrar kesemizi sıkıştırıyo sanırım bende ayağa kalkınca birden sıkıştığımı farkediyorum. Ama pilateste falan bunu yaptırıyolarmış
Lilya_pn Obirgebe Benim sadece çok cisim varsa oluyor. İlk kez böyle birsey yaşadım ve o an ağladım hamileliğinde verdiği duygusallikla. Eşim de sarıldı ve güldü 🤭 cok tatli olduğumu soyledi😵💫 bu yuzden iltifat aldıgima inanamiyorum. Ama doktor gebelikte normal dedi. 8 aylik hamileyim ben.
Obirgebe Hemdemmm arkadaşım bi kaç postuna denk geldim 😅 arabaya binmekte sıkıntı olur mu yom hapşırınca bişi olur mu öksürünce olur mu nefes almamayıda dönüşüyor musun bişey olursa diye😂
Obirgebe Lilya_pn bende 8 aylıgım canm hamilelikte oldu bnmde öncesinde yoktu diğer hamileliklerimde de yaşamadm böyle bişey ama 😅
Deletedmom987 Muhtemelen kendini kasıyorsun bir şey olur diye, bu yüzden de ani bi ağrı giriyor kasiklarina normaldir
Semaan Hemdemmm benimde giriyor iyi doğrulmak lazım ki benim öevsim alerjim var sürekli hamileliğimin yarısı hapşırmakla geçti 🫣