Arkadaşlar ilk gebeliğim 1 aydır neyseyse doktorum hep suyun sınırda suyun az daha çok sıvı al filan diyor ama günde 2.5 litre suyu içiyorum yemeği az yiyip suya vs şeyler odaklandım bugün kontrol vardı 37+5 haftadayım. Çatı muhanesi oldum açılma yok ama sancı çıkıyor 3 haftadır benim gibi olan var mı bilgisi olan yada?