Ay bir gün daha geçmiyor ki ben saçma sorularımla gelmeyeyim… terapiye de başladım ama şuan sorabileceğim tek siz varsınız kızlar, fikirlerinizi almak istedim.
Eşim tıraş olmuş bir de her yerini kanatmış. Ben fark etmedim. Gelip kendini öptürdü. Uçuğum var diyorum anlamıyor. Neyse ben onu öyle tam da uçuğuma kan gelecek şekilde öptüm bir de bana diyor ki aa oram kanamıştı ordan niye öptün. Eh be adam zorla öptürüyorsun yerini de göstereydin bari. 🙄 neyse eşim bir şekilde tokso enfeksiyonunu geçiriyor ya da geçirmişse bu onun kanından bana geçer mi? Uçuğum yara halinde çünkü şuan. Dudağıma da geldi az bi şey. Sonradan kolonya sürdüm ama neyse işte kızlar. Ne yapıcam ben bu takıntılarla bilmiyorum ama ne olur bana bir şey söyleyin, bu şekilde sizce bulaşır mı?