Merhaba sevgili anneler ben 30 haftalık hamileyim 28 haftalikken kontrole gittiğimde doktorum plasentanin asagida olduğunu ancak bu durumun normal olduğunu ve karnım genisledikce yukarıya yerlesecegini söyledi. Gene de çok korkuyorum 28 haftadan sonra plasentanin yukarıya çıkma ihtimali var mı lütfen yardımcı olun ilk gebeligim normal doğum yapmak istiyorum çok tedirginim plasenta yukari çıksın diye ne yapmalıyım