İçimi böyle rahatlatmak istiyorum 2 li taramam temiz çıktı 4 lü yaptırdım riskli cıktı detaylı ultrasona yönlendirildim farklı bir yere 700 tl oda temiz cıktı ama 4 lü riskli diye o kadar kokuttular ki genetik test önerdikler ya onu yaptırdım 5 bine inşallah korktugum gibi olmaz sonuçlar temiz gelir 2 gündür yemek bile yiyemiyoruz cok üzülüyorum rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏