K-dg-c Kızlar tüp bebek tedavisiyle 7 haftalık hamileyim aşırı mide bulantım var. Ne yesem çıkarıyorum resmen su bile içemiyorum. İlaç kullanmak resmen kabusum oldu içtiğim an yine çıkarıyorum. Bu estrofem coraspini ne kadar kullandınız. Kaçıncı haftanızda bıraktınız.
merveyuksekacar K-dg-c estrofemi kalp atışı duyunca bırakacağız dedi benim doktorum. Ama kişiden kişiye değişir mi bilemem
2022bebeki K-dg-c Estrofem genelde kalp atışından sonra bırakılıyor. Coraspirin de doğuma birkaç hafta kala bırakılıyor. Benim de bulantım çoktu prilam dr. kullaniyorum gece 2 tane içiyorum ve aşırı rahatim kusmam , bulantım çok çok nadir oluyor. Doktorunuza danışıp sağlık ocağından yazdırabilirsiniz
Dua_AseL K-dg-c coraspirini 34 hafta kadar devam edeceğim 7. Haftada estrofem biraktik 10. Haftada iğneyi biraktik. Suan 11 haftalığız. Fitil ve folik asit devam ☺bense senin gibi çok bulantı çektim su bile içemiyordum 6 kilo verdim. Suan çok şükürr biraz daha hafifledi.. sadece uyku hali ve halsizlik var.
K-dg-c 2022bebeki banada yazdı ama bende hiç faydası olmadı birde ilaç içmek resmen kabus gibi içtiğim an çıkarıyorum
_yasemin_ Estrofem hapı 10.haftada bıraktım Enox kan sulandırıcı (her akşam) , progestan dex (göbekten günde 3 defa) , pruluton depot (3 güne 1 kalçadan) olan iğnelerimi de 12.haftada bıraktım.
K-dg-c Dua_AseL bende 4 kilo verdim 6.haftada başladı bulantı kusma en zoru ilaçları içememek içtiğim an çıkarıyorum. Birde boğazımda sanki ilaçlar sıralanmış gibi yutkundukça bir şey varmış hissi oluşuyor.
2022bebeki K-dg-c Toplam 4 taneye kadar icebiliyorsunuz. Eğer o fayda etmezse zofer 4 mg kullaniyordu arkadaşlar bir de onu deneyin. Bitecek geçecek azalacak tüm ilaçlar şu an hepsi bebeğinizi ve sizi koruyor öyle düşünün sonsuza kadar süren bir serüven değil. 🤗
tazecikannee Bende şuan transfer öncesi kullandığım iğneler pruloton (3 günde bir) progestan (günde 2 defa) Haplar Azax (3 gün üst üste) Coraspin (günde 1 defa) Estrofem (günde 4 sabah akşam 2 şer) İnofolic mavi kutu (günde 2 defa) Çarşamba günü transferim olucak hayırlısı olur inşallah Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🌸