Padfoot Kızlar central’dan takipli olan, doğum yapan var mı? Varsa tecrübelerinizi aktarabilir misiniz odalar ebeler vs nasıldı ?
Eflatunpembe Padfoot Recep ergün gürsoy acaba hala orda mı ve bebek yoğun bakım ünitesi var mı bilginiz var mı
nergisnrgs Ben gidiyordum ama sonra bıraktım. Hastane genel olarak iyi gibi ancak sonrasında doktorun hastaneden memnuniyetsiz hali rahatsız etti beni ve buraktım hastaneyi. Tabi bu demek değil ki hastanedeki tüm doktorlar öyledir
Eflatunpembe Padfoot Web sitelerini açamadım bende bir süredir araştırıyorum orayı doğum için. Doktor öneriniz var mı bildiğiniz?
Padfoot Eflatunpembe kendi doktorum fatmanur temel aşırı aşırı memnunum. Ben odalar ve ebeler nasıl onu merak ediyorum