Rabiakocaman JJ19 ya bende çok kız hissediyorum ama bakalım nasip ya . Bi tane oğlum var bi de kızım olursa çok güzel olur ama tabi erkek olursa oğluma futbol arkadaşı olur . 10 sene sonra bi tane daha yaparım belki kız olur 😄😄😄😄😅😅😅😅
JJ19 Dylann kese fasulyeyse erkek , daire ise kiz derler. Tabi 100 de 100 demek degil. Bende fasulyeydi ama kiz oldu) oglumda fasulyeydi