Benim de o kadardı sanırım. Pko nedeniyle tüp bebekle hamile kaldım, ikinciye normal kaldım. Eğer yolun çok başındaysanız, hemen çocuk olmasa da olur deneyelim 1-2 yıl diyorsanız doğal yöntemler de deneyin tabi belli olmaz.Ama tıbbi olarak zor görünüyorsa ya da çok bekleyemem diyorsanız tüp bebek,aşılama tedavilerine başlayın.Çünkü hem fiziksel hem psikolojik olarak yorucu bi süreç gerçekten yaşayanlar bilir.Tüp bebek de ha deyince olmuyor -tabi kısmet kimi ilk denemede tutar kimi 3-4. Benim bekarlığımdan beri pko olduğum belliydi, adetlerim hiç düzenli olmadı yani apaçık ortadaymış çocuk sahibi olma konusunda zorlanacağım ama ilk 3 yıl çocuk düşünmedik sonra karar verdiğimizde o tedavi bu tedavi derken 2 yıl daha geçti erkenden başlamadığıma pişman oldum. Ama sonuçta herşeyin bir vakti zamanı var ne zaman kısmetse o zaman oluyo. Ama dediğim gibi psikolojik olarak ne kadar dayanabilirsiniz bu sürece ona göre bi yol seçin