Faatma27
İlk giyeceği hastane çıkışını içine bezde koyup hemşire için koy.
Sonra 2 gün kaldığını varsaysak
Bebeğin üstünü çiş kaka süt kusmuk olup deiştirdin diye , badi tulum çorap eldiven şapka olcak şekilde takım halinde 3 ya da 4 tane takım koy paketle.
Yaz mevsimi ise müslin battaniye ile bir penye battaniye. 3 4 tanede müslin koy. Oldu bitti.
Bez koycan ıslak mendil koycan. Bi ihtimal pişik oldu die pişik kremide yok.
Çok abartmaya gerek yok.
Emzik biberon falanda koy. Hatta emziğe kesin alıştır rahat edersin.