[silindi] Merhaba lar..
Ben kizimi Nisan ayinda sutten kesdim ( emzirme )
Ozaman kizim 12 aylik di.. Bana dediler ki gunde kac defa emziriyosun bende uc demisdim
Sabah - Oglen & Aksam
Ve kadinin demesi her hafta bir tanesini eliceksin ornek sabah dan basladi isen sadece oglen ve aksam vereceksin tam uc hafta surdu ve o sekil kesdim kizimi sutten suan uc aydir emzirmiyorum ve bende hamileyim ozaman karnimda ki bebegim 4 aylik idi suan oldu 7 aylik ablasi.. Kizim da 15 aylik cok sukur akli yetmedinden hic zorlanmadan birakdi emmeyi