Kızlar bebeğim 37+2 2.350 kilo doğdu şişiyle birlikte. 2 gün önce muayeneye gittim doktor günde 4 defa 6 saat arayla mama vermemi geri kalan zamanda da emzirmemi söyledi ve benim sütüm yetiyor ama fazla kilo almamış dedi. Ama bende mama vermek istemiyorum,anne memesini bırakır diye. Bu konu üzerine önerilerinizi bekliyorum. 🌸