Canankanat18 kahvesever__ valla ben penye şal takıyorum hayatımda kendime yaptığım en büyük iyilik hem rahat hem bozulmuyor hem sıcak olmuyor çok iyi yani
aynenkezoaynen kahvesever__ Dünya kadar eşarbım var elim hep şala gidiyor. Uğraşamam eşarbın ütüsüyle iğnesiyle🙄
girl_boy_annesi kahvesever__ ben çarşaflıyım ama çarşaflı olmasam kesin penye şal tercih ederdim çok rahat 🥰
elifuslu1002 Canankanat18 ya penye şal kafama aşırı yapışıyor sıkıyor daha sıcak oluyor bana göre neden ki
Senazeynep34 İpek şallar güzel oluyor. Ben yaz kış kullanıyordum. Kışın eşarpta cok kullandım ama şal en rahatıydı. Birde eşarp takmak istiyorsan onda ipek değil de tivil mıydı o tarz kumaştan al daha rahat oluyordu.
byznr34 kahvesever__ şal benim hep kayıyor ya hiç rahat edemiyorum eşarp güzel bağlayınca sabahtan akşama kadar rahat ediyorum
Aminenin_annesi kahvesever__ şal daha rahat yazın ama birçok şal iç gösteriyor ben o yüzden esarp takiyorum hatta esarp tarzı ince baş örtülerim var bone takmaya gerek olmuyor onlari daha cok kullaniyroum. esarbi gezmeye doktora vs. giderken takiyorum daha çok 😊
miracyusufveberilmoms kahvesever__ valla şal takıp yakıştıran çok şanslı bana asla yakışmıyor asla çok isterdim takmayı :(
Nazendehanim kahvesever__ ben valla esarpciyim hayatta şalla rahat edemem ama bu sene hamilelikten heralde eşarp takamiyorum pamuklu sal kullaniyorum
elifuslu1002 Canankanat18 valla 1 tane aldım 3 4 kere falan kullandım sıcak diye almadım hiç incesine bakım muhtemelen kalın bu