Neseeli Bazen olabiliyor ,bu yüzden bazen erken mi doğurcam acaba diyorum aralıklarda gün içinde oluyor artık.Bir de genel hali sakin bebişimin hep uyuyor arada geriniyor,hıçkırıyor.
Kasılmadan sonra hareket edince rahatlıyorum,başka belirti yok diye kendimi sakin tutmaya çalışıyorum.