1Gunes Kızlar 8+1 Hamileyim sağ kasıkta fena bir ağrı var bu haftalarda bu ağrılar normal mi ? Yaşana var mı bu gibi ağrıyı 🥺
Kingsinem 1Gunes benim uzun bir dönem kasık ağrım olmuştu şu an 20+4deyiz geçti gibi ara ara yine oluyor rahim genişlemesinden kaynaklandığını söylemişlerdi ama içine sinmez ağrın fazla olursa doktoruna danış yine.
Senanur567 1Gunes benim de sol kasıkta ağrı oldu geceden başladı diğer geceye kadar şiddetli ara ara geldi benim 8+0 haftalık bende normal diye düşünüyorum
Rkybyrl 1Gunes Iyi aksamlar ben 9+4 üm. Bendede arada bi oluyor. Endiselenmeyin. Gunden gune rahim büyüyo. Büyüdügü icin agri sanci yapiyo. Buyuk bi sanciniz agriniz varsa doktora gorünün
1Gunes sevda_cicegi11 bende ilk defa oluyor ilk 5. Haftada olmuştu ama regl zmaanima denk geliyordu ondan demişti doktor şu an öyle bir durumum yok aslında ama akşam üstü başladı bu ağrı 😔
sevda_cicegi11 1Gunes eğer çok ayakta duyduysanız yada iş yaparken yorulduysan normal diye biliyorum kanaman olmadığı sürece korkma inşallah bisey olmaz
1Gunes sevda_cicegi11 aa evet vallahi bugün hiç dinlenmedim pazar alışverişi ev temizliği derken gün bitti belki de o sebepten şu agrı oldu😔
Bergun1035 Ben 20. Haftadayım, 2 gündür kasıklarım arıyorum. An an şiddetli oluyor. Normal olduğunu düşünmeye çalışıyorum. İnşallah normaldir
Annesininbirtanesi13 Bergun1035 bence normal bende 19. Haftadayım rahim genişliyor ve bebek büyüyor ben normal diye biliyorum dinlenince geçiyorsa endişelenmeyin bence
Pelinakcn 1Gunes benimde olmuştu enfeksiyon çıkmıştı idrarda, yakın zamanda idrar tahlili yaptırdınız mı