Herkese merhabalar. Eski hesabımda şifremi unuttuğum için yeni hesap açtım. Kısaca hikayemden bahsetmek istiyorum.
2 yıllık evliyim. 1 buçuk senedir bebek istiyordum.
31 yaşimdayim. Eşim 32. Değerlerimiz her hastanede farklılık gösterdi ama referans aralığında. Amh 1.55 ama görünen folikul 4 5 adet. Tüp bebek olsa bile en az 3 kere yumurta toplanmali dediler en son.
Bu bir buçuk sene içinde
6 kere yumurta takibi yapıldı. Femara bazı aylar klomen ve çatlatma iğnesi yapıldı 6 kez.
3 ay mfk eş kullandık.
Her ay farklı farklı kurler kullandim.
Soğan kürü
İncir kürü
Çakşır suyu
Hayit otu
Keçiboynuzu
Bal tarçın ve daha aklima gelmeyenler.
En son haziran ayında aşılama yaptık ve tabii ki tutmadı. Ağlamalarım apartmanda duyulmuş ve herkes eşimle kavga ediyorum sanmış. Bu ay yani temmuz ayında 2 Temmuz’da regl oldum. Doktoruma gittim adetin 2.gunu. bana bu ay bayramdan dolayı bi tedavi yapmayalım ama yumurtan 13mm regli bitimi çatlama olabilir ilişkide bulun günaşırı dedi. İnanamadım . Reglinin 2.gunu yumurta 13mm nasil olur? Doktorumu aradim bayram sonrasi. Kesin tüp bebek istiyoruz dedim. Kendisi jinekolog ama beni x bi tüp bebek merkezine yönlendirdi. Eşimle 22 Temmuz’da yani dün gittik tüpbebekle ilgili bilgi almaya. ( henüz adet olmadım ama bilgi almaya gittik ) ortalama 50 bin bi maliyet çıktı hesaplamamiza göre. İmkansız vermemiz zaten. Ultrasondan baktı 4 5 yumurta görüyorum dedi ve yeni çatlamış bir yumurtan var dedi. Ne demek bu dedik jinekologum erken yumurtlama olacak dedi reglinin 2.gunu 13mm olan yumurta bu vakte nasıl kalsın. Çoktan çatlamış olması gerek. Ve adetime 3 gün var 3 gün önceden yumurtlama çatlayabilir tabii ama döngüm kısa olduğu için erken çatlama olur genelde. Bu ay da daha da erken oldu jinekologumun demesine göre.
Ayrıca tüp bebekteki doktor 1.55 dusuk amh. 4 5 yumurta düşük dedi. Ben 42 yaşındayım şu an bende bile 12 yumurta vardır dedi. Moralim yerle bir. Eve geldik. Bütün gün ağladım bir şey yemeden içmeden. Bugün de ağladım anlatamam o duyguyu. Nefes almakta zorlandım. Neyse dedik borç harç yapacağız dedik. Ama yine de reglime 3 gün var test mi yapsam dedim. Çıkmaz ama bi yapalım dedik. Cumartesi hemen yakın eczane açıktı. Aldık ve uzatmayayım pozitif çıktı. Bu sefer de sevinçten ağladık ben de eşim de🥺🥺🥺 Özel hastaneye gittik kan verdik. 22.48 çıktı. Kullanıcı adım bu yüzden 2248. Hikayem umarım siz de umut olur. Duamdasiniz. Kim ne derse desin boş her şey. Rabb’imin “ OL” demesine bakıyor. Her ay ayak dikmeler vs…bu ay hiçbir şey yapmadim. Neredeyse her gün misafir ağırladım. Cam kapi mutfak perde…ne temizlikler yaptım. Hep derlerdi inanmazdim taa ki yaşayana kadar. Darısı hepinizin başına. ALLAH HİÇBİR EVI ÇOCUKSUZ BIRAKMASIN 🤲❤️
Betam düzenli artsin diye bana da dua eder misiniz❤️🧿🤲