Yonca_trk Kızlar eşimle kanlarımız aynı ve gebeyim doktor bunca zaman bişey demedi ama biran aklıma takıldı sizce sorun olurmu her ikimizin ki de aynı kan
JJ19 Hayir benimde esiminde kani ayni, oglumuz saglikla dogdu o da ayni kan grubu, kizim olacak o da buyuk ihtimal ayni