Melisa0002 Kızlar Gümüş meme ucu korumalık ve pedler bir işe yarıyormu? Kullanan var mı? Ağustosta doğumum var, trendyoldan ülke dışına sifariş edeceğim, araştırmak istedim.
Ogretmen_Anne_ Melisa0002 gümüş kapak tavsiye ederim gümüşün zaten iyileştirici özelliği var ped aldım ama kullanır mıyım bilmiyorum
Alwayshope Melisa0002 doğum yaptığım ilk günden beri ilk andan beri gümüş kapak kullandık aşırı memnun kaldım bence mutlaka alıb
Manolyagkmn Melisa0002 bende e bebekten göğüs kalkanı aldım 50 60 lira civarı onu kullandım 2 hafta gümüş ile aynı işlevi görüyor hava yastıkları sayesinde acıtmıyor süt alınca içine birikiyor sızma yapmıyor bu sayede süt ziyan olmuyor birde iki çeşit başlığı var birisi hava alabiliyor oda iyileştirmeyi hızlandırıyor.
Kleopatraa Melisa0002 Doğum yaptıktan 4..5 gün sonra göğsümde çatlama ve yara olmaya başladı gümüş kapak aldık e bebekten 999 ayar 2 gün içerisinde göğsüm iyileşti ve sonrasında yara olmadı aşırı memnunum.. Kesinlikle almalısınız
Melisa0002 @HappyMom @gamzeozer16 @Gnz @Glsm-- @Gmzttran_1 @guardiam322 @Anne @aygulll @Ay__can21 @Ay_123kivrak @ceylan_cakirr01 @Vicky @Ceylan_ @Berivan3 @Zey-neppp @Zeynepkaman @mom @Mocak16 @Mercanmarin @Minisininannesi @Ze_lis @Zeliha38 @Ze-Mik @Gu_ll_um @guardiam322 @Lykiav @Hilalkl @Halimee1634 @Halideoltn @Ha_vva
Obirgebe aygulll gögüs pedi çok fazla koku yapıyor iğrenç kokuyor ve yapışıyor e bebeğin kendi markası gögüs kalkanı var
Melisa0002 Ogretmen_Anne_ gümüş kapak artı + kalkan almam gerek o zaman. Ülke dışında olduğum için geç ulaşıyor, artı burda herşey bahalı
_sanslianne_ Manolyagkmn şeffaf ve delikli olandan mi aldınız yoksa balmumu ile olan var ondan mı aldınız
Obirgebe aygulll bekletmesemde bir damla bile süt değse koku yapıyor canm ilk kızımda denemiştim hiç memnun kalmadm
sgok Melisa0002 ya ben gümüs kapak almayacagım malesef cünkü alerjim var iyileştireyim derken iyice mahvetmeyeyim kendimi ped aldım krem aldım ama bu hava alan göğüs kalkanlarından da almayı düsünüyorum inceden uygunlarından ya
Manolyagkmn _sanslianne_ şeffaf olanı aldım ikişer adet kapağı var biri delikli hava alıyor. Biride de kapalı