Arkadaşlar çarşamba günü sezeryanla doğum yaptım sütüm 2 gün gelmedi o sırada bebeğim sarılık oldu mamaya başlandı sütüm geldi 2 gün hem mama hem mama hem süt verdim. Dün taburcu olduğumuz da 11 di bugün 14 olmuş sürekli emzirmeme rağmen başına gelen var mı neler önerirsiniz 😭😭😭