Senayuzuntass bende daha 2 gün önce kıyafetlerini yıkadım
Etrafa sor soruştur forumları oku derken en son İsviçreli bilim adamlarının konuyla ilgilenmesine kadar gidecekti mesele🤯🤪
Peki ben naptım Hacışakir bebek kıyafetleri için olan deterjandan aldım toz olandan 40 derece 1000 devirde de bi güzel yıkadım 2 kez durulama yaptırdım
Ohhh misler gibi oldu👍🏻