Melekkkkx Kızlar ben iki gündür aralıksız bir sebepten dolayı çok ağlıyorum nefesim gidicek sekilde acaba bebeğe zarari var mi 38 haftalık olduk
JJ19 Elbette zarari var, o da mutsuz oluyor. Kendinizi toparlamaya calisin. Eger olmuyorsa icinize atinca daha fazla streess oluyorsaniz aglayin rahatlayin. Son haftada bende cok agladim normal dogumdan korkutugum icin ama cok sukur bebek saglikli