Rmysa0308 Bir iki saat ayakta kalınca topuklarım agriyo neden acaba yaşayan var mi.hamilelikle alakalı bişe mi bu
Melismelo Uzun ayakda durunca benimde ağrıyo ve ayaklarım su topluyor herseferinde.. ayaklarınızı yüksekde tutun altına yastıklar koyun
Pheebs Sanırım ödem kaynaklı oluyor bu ağrılar. Ayakları yüksekte tutup tuzu azaltıp bol su içmek gerekiyor😊