Cherry95 Kızlaar bu vitaminleri ne zaman kullanmaya başladınız ve ne zaman bıraktınız? Hatta bu vitaminler harici kullananlar varsa da yazabilir mi ?
Rmysa0308 Cherry95 12. Haftaya kadar folik asıt kullandım sonra onları bıraktım Demir,omega3 ve d3 Damla’ya başladım canim onlarda doguma kadar diye biliyorm
gldn065807 Cherry95 ilk üç ay folik asit sonrakı aylar kan hapı multıvitamin omega 3 doğuma kadar kullandım hatta doğumdan sonra 2 ay da kullandım
JJ19 Ilk 3 ay folik asit, ilk ay demir, 4 cu aydan itibaren hem folik , hem omega3 iceren multi vitamin. Birde magnezyum ve b6 kasilma olmamasi icin