Umut_unAnnesi Şehir Hastanesi’ne yeni gideceğim daha önce ense kalınlığı çıktı şuan 29 hastalık olduk randevu olarak riskli gebeliğe mi gitsem yada normal kadin doğuma mi bilemedim .?
Serenay_0 Merhaba bende genelde kontrollere şehir hastanesine gidiyorum yüksek riskli gebelikten yani perinatolojiden direk randevu alınamıyor maalasef normal gebe polikinliğine gidip doktora muayene olup doktorun o bölüme sevk etmesi gerekiyo canım
Serenay_0 Umut_unAnnesi benimde ikili tarama riskli çıktı direk yüksek riskli gebeliğe gönderdiler ama orda da yaptıkları bişey yok amniyosentez öneriyolar sadece bu üçlü tarama yaptırdım sonucu daha cıkmadı sonucuna göre detaylı ultrasona gidicem çukurambarda çok önerilen Bi doktor var ali ipek detaylı ultrasona girdiğinde ne varsa onu söylüyo sana kafan rahat oluyo bende şuan endişeliyim ense kalınlığı normal ama ikili tarama yüksek çıktı
Umut_unAnnesi Serenay_0 benim ikili de sorun çıkmadı ayrintiliya girdim Sami Ulus da doktor çok iyiydi sadece en kalınlığı söyledi başka sorunu çıkmadı onun içinde sıvı alalım dedi ama sonuc iki hafta da çıkar ve bebeğin daha da büyümüş olur dedi bizde eşimle ne olursa olsun aldırma gibi bir düşüncemiz yok dedik … Çünkü etrafımızda dolu engelli deyip sağlam dünyaya gelen çocuk o yüzden rabbim neylerse güzel eyler takdiri ilahi …