Lilya_pn Ya gerçekten hiç bir sorumluluk almıyorlar, Gitmediğim doktor kalmadı 3 özel Hastaneye gittim ayrıyeten sonunda devlete randevu buldum gittim ama yok hiç biri yapmaya yaklaşmadı, zaten diş için tedaviye başlamıştım iki dişimi yaptırdım şuan ağrıyan dişim için kanal tedavisi gerekiyordu, onuda bayramdan sonra gelin dediler bi kürtajım vardı hani hiç beklemediğim bi anda hamile kaldım tedavi yarım kaldı, karanfil yağı tuzlu su bi şekilde 12 haftaya geldim şimdide yapmıyorlar anlamadım gerçekten sanki böyle çocuğa zararlı değil bişey yiyemiyorum içemiyorum bundan ötesimi var ya ☹️☹️