2kedi1beybi 6 haftada gittim ben de ilk gebeliğimde kalp atışları oluşmamış dedi üç güm sonra yine gittim kürtaj yapalım dedi doktor ben bekledim bir hafta daha 7.haftada gittim kese git gide büzülmüş, başka doktorlara da gitmiştim aynı demişlerdi kürtaj olmuştum canım.. sana bi zararı yoksa bir hafta daha bekle sonra ol ama bir hafta daha geçsin bence.