semirra Doktor yasimdan oturu riskin var dedi sizce hangi testi onerirsiniz amniyosentez korkuyorum acikcasi ama fetal dna da kesin sonuc cikmiyormus.
ikkrk91 semirra kesin tani icin amniyosentez, fetal dna %99 dogruluk payi var ama her zaman bir amniyosentez gibi kesin tani islemi degil. Bircok kiside yanlis dogruluk oranlari cikabiliyor bu sefer tekrar amniyosenteze yonlendiriyorlar doktorlar. Evet amniyosentezde dusuk riski var ama iyi bir doktor elinde cok dusuk ihtimal.
Eflatunpembe semirra riskiniz sadece yaş mı yoksa başka riskte çıktı mı? Eğer ölçümlerde de sorun varsa direkt amniyosentez yaptırın ki aklınız rahat etsin. Çünkü yüzde yüz sonucu amniyosentez veriyor. Ama her ölçüm normalse sadece yaş var diye bunu istediyse fetal dna yaptırın. Ense kalınlığı ve burun kemiği öncelikli değerlendirme.
Elaeyl Amniyosentez %100 , fetal dna %99.9 kesin sonuç veriyor Amniyosentez de az da olsa düşük tehlikesi varmış, tek sorun yaş mı
semirra ikkrk91 amniyodan korkum var sadece yas yuzunden yapalim. diyor acikcasi gerek var mi korkuyorumda amniyodan. bilemedim.
semirra Unlukacar bana da aynisi denildi sadece yas bendde amniyodan korkuyorum acikcasi, fetal dna nerede kaca yaptirdiniz?
Unlukacar semirra fetal yaş sorunu olunca daha iyi canım diğer türlü ense kalınlığı burun kemiği de eklense aminosentez yapılabilir ama fetalde 27 genetik hastalığa bakılıyor ayrıca cinsiyeti de öğreniyorsun ben ınvitae de yaptırdım ozaman 4250 idi dolar üzerinden hesaplanıyor canım 9 günde sonuç geldi
Mysaa semirra benim görumcem amniyosentez yaptırdı bi sorun yasamadı bu doktor tecrubesiylede alakalı olabilir ama riske atmak istemiyorsanız %99 da sonuç olarak az bi oran değil
maydaymaydaymayday semirra biri tarama biri tanı testi. Bence fetal yaptır.orda sıkıntı çıkarsa amniyonsetz yaptırırsın tanı için. Ben fetal yaptırdım. Ve %99.9 sonuç verdi.
semirra maydaymaydaymayday bende oyle dusunuyorum doktor sadece yastan riskim var dedi yas artinca risk artiyor deniliyir ama kanitlnmis mi bilemeyiz.
semirra Unlukacar cok tesekkur ederim canim bende fetal dna dusunuyorim dolar cinsinden ama napalim saglik sonucta. malsefe yas faktorune cok onemsiyor doktorlar sanki tek onemli faktor yas ☺️