Mrsskaraca 6 haftalik hamileyim mide bulantisi, bas donmesi, inanilmaz halsizlik ve surekli uyku hali var ayni sikayetleri olan var mı, hayat kalitem düştü resmen 😒
Rabiakltk5 Mrsskaraca hiç sorma iştahım yok herseyden midem bulanıyor meyve dışında hicbisey yiyemiyorum aşırı halsizim zaten hicbisey yemediğim için daha çok halsizlesiyorum buarada 7+3 haftaligiz
yagmurefe Mrsskaraca 5 2 denselamlar ik gündur sabah mide bulantısı yaşıyorum bide progestan başlandı bugün onu kullandıktan daha kötü oldum
Yahsialeyna Mrsskaraca valla ben 6+3üm arada kasık ağrım baş dönmem var hala midem bulanmıyor herşeyden bide yorgunluk hali çok var okadar inşallah midem bulanmaz çok 😂
Pearlyyy Mrsskaraca çok fazla ayakta kalırsam ya da oturursam belim ve kasıklarım ağrıyo sadece 6+0dayım mide bulantım hiç yok normalde çok hassastır midem 🤷🏼♀️ geç döllenme olabilir demişti doktor o yüzden bulantımın olmaması normal midir acaba
Hemdemmm yagmurefe kesinlikle vajinal olarak kullan ben 1 hafta ağızdan kullandım kafa dönmesinden öldüm doktorum vajinal al dedi daha iyi hem dedi
Misrax Yahsialeyna merhaba benimde doktorum gec dollenme dedi bebegi yada kalp atışını gordunuzmu ? Doktora gore benimki 4 haftalık son adet tarihime gore 6 haftalık anlamadım
Mrsskaraca Pearlyyy bende aslında 7+0 olmam gerekiyordu ama gec dollenme olmuş 6+2 yim. İki gune kadr hersey cok iyiydi son iki gündür bas donmesi mide bulantisi öldürdü beni
Lindam06 6+2 yim aşırı uyku hali başım hep yastıkta olsun birde mıyde yanması bilmezdim 3 gün önce başlayan bir yanma var hala devam edıyor hepsi normal dedi doktorum maden suyuyla geçiştirmeye çalışıyoruz işte 🙈 çok yürüdüğümde kaısklarımda batma oluyor 😏 sağlıkla gelsinler biz anneler sanırım herseye razıyızz 🤭💛
Pearlyyy Mrsskaraca belirti olsa şikayet ediyoruz olmasa niye yok diye rahat edemiyoruz analık delilik derlerdi şimdi anlıyorum 😂
Cherry95 Mrsskaraca aynısı oldu canım, 6. hafta bittikten sonra semptomlar azaldı 8. haftaya geçtiğimde ise hepsi bitti. Sadece mide ekşimem kaldı onla da yaşamayı öğrendim.
Beyazinciii Misrax geç döllenmeyi nasıl anlıyorlar ben de 5+3 üm henüz mide bulantım falan yok benim de mi öyle acaba
Rabia06 Mrsskaraca Yaa bende mide bulantısı kusma yok çok şükür iştahsızlıkda yok tek sorunum uyku hali ve halsizlik sürekli uyumak istiyorum 🤦♀️ Bizde 5+1 haftalıgız
Gnshusna Biz kaç haftalığız ben onu bile bilmiyorum🙈Ultrasonda görünmüyoruz😒28’inde beta 213.43 dü.tekrar bakılmadı..sizce biz kaç haftalığız🤔