37+0 im bugün itibariyle 5 ağustosa planlı sezeryanim var ve dün 1 paket hurma aldım gelip gidip yiyorum 🤣 rahim ameliyatli olduğum için normal doğuma uygun görmedi doktorum hemen açılma falan olmaz dimi öyle normal dogurmam yani ( aslında bı nevi doğruluk payı var mı onu merak ettiğimden aldım )🤣