Kızlar ya biz Eşimle ikimizde uzunuz ben 180,eşim 190
İnternetten bebek arabası almaya çekiniyorum çünkü normal bi aile değiliz hahaha 🤣🤣🤣
Ya aldığımız çok kısa gelirse tutma yeri biz eğilerek sürmek zorunda kalırız ve işkence olur bizim için
Burda bi kaç arkadaşın arabasını sürdük kısa kalıyor bize 😔
Görerek mi almalıyız ozaman da pahalıya geliyor kafamız allak bullak yaaa