KeremikoBayky AngeL- 2 li 3lü testlerden çok daha güvenilir hata payı yok yaptırılmalı 10+2de yaptırdım ben cinsiyetide öğrenmiş oluyorsun
Fatosozy Dun fetal dna icin kan verdim 10 gun sonra çıkıyormuş sonuçlar en güvenilir test dediler kromozom sayılarına ve down sendromu icin en güvenilir test bilgisini söyledi doktorum
Gul-mina Merhabalar biz de 10+2 de fetal DNA testimizi yaptırdık. 7 gün içinde sonuçlarımız geldi. Kesinlikle güvenin testlere. Ben çok zorlu dönemlerden geçmiştim şükürler olsun şuan 31haftalık olduk
Kele-bekler1 Merhaba canım yurt dışında mı yaşıyorsun benim doktorumda yaptırmamı söyledi ama cinsiyeti söylemiyorlar Türkiye’de yasak dedi size nasıl söylediler acaba KeremikoBayky
KeremikoBayky Kele-bekler1 yoo Tr deyim söylüyorlar NICE’e yaptırdım. Kan örneğim ABD’ye gitti San Diego’ya. Belki Tr de yapan kurumlar için bir yasak vardır.
Kele-bekler1 Anladım bizim doktor bey kendi kliniginde hangi şirketle çalışıyor bilmiyorum ama söylemiyorlar dedi çalışan kızlar bende öğrenilebiliyormus o sekildede dedim Türkiye’de yasak deyince o yüzden sordum size KeremikoBayky
KeremikoBayky Kele-bekler1 NICE e yaptırdım ben 360 euroya en kapsamlı test istanbulda eve gelip kan alımı yapıyorlar