Seri1991 hastanede cırtlı hasta bezi istemişlerdi. Suyum geldiği ve gelmeye devam ettiği için depend kullanarak hastaneye gitmiştim. Eylülde doğum yaptım ama pişik gibi oldum. Sonradan pede geçiş yapmıştım. Bu sefer de depend alırım ama suyum gelirse kullanırım büyük ihtimalle.