Turkaann Kızlar 34+3 günüz bebeğim çok hareketliydi ama son günlerde hareketleri baya azaldı sadece yer değiştirdiğini hissedebiliyorum tepik atma vs bunlar olmuyor normal mi ? Sizde durumlar nedir? Bugün sadece 2-3 defa minik hareketlenmeler hissedebildim
Evrencakar Turkaann doktora gitmenizi öneriyorum. 37. Haftayı bitiricem daha yeni yeni yeri kısıtlandığı için hareketlerini az hissediyorum
Cekikveannesii Turkaann benim de aynı bebeğim iri olduğu için 1 hafta önce falan hareketleri baya azaldı doğum pozisyonu almış kanala girmeye çalıştığını da hissediyorum. Dürtünce hareket ediyor arada hıçkırıyor bunlar yetiyor 🤗
tazebiranne_hg04 Turkaann bebeğin hareket alanı azaldığı için olabilir 2 saatte 10 kez hareket ediyorsa sorun yoktur en aktif olduğu saati seçin ve şekerli birşeyler yiyin
MeriHera Turkaann Gebelik ilerledikçe yeri daralıyor ve kısıtlanıyotlar haliyle. Bana bugün doktor günde 8-10 kere sert hareketleri hissetmen lazım dedi 35+3teyim. Ama bu illa her gün olcak diye değildir ya o gün çok yprulursam bebişim de yorulur o kadar hareketli olamaz hareket varsa sıkıntı yok bence
Evrencakar Turkaann Hastanenin insiyatifine kalmış ama bence yardımcı olurlar. Endişelenme kendini çok yormuşsundur ya da bebişinin uyuşukluğu üstündedir 😊😊
Berglgzg @“Turkaann” evet gayet normal yeri daralıyo. Siz sürekli dürtün bebeğinizi, tatlı falan yiyin. Müzik açınca da tepki veriyolar. Yorulup oturunca da oynuyolar yani benim oğluşum öyleydi 🥰
Turkaann Çok sağolun kızlar içimi rahatlattınız çok korkmuştum🙏 Birde dediğiniz gibi müzik açtım kımıldadı onam dünyalar benim oldu🥰 eskisi gibi tepik vs atmayınca endişelendim şuan kımıldıyor artık sadece yer değiştirmeye çalışıyor galiba yeri daraldığından 🙏🙏 Allah bütün bebeklerimizi annelerimizi korusun ❤️❤️
Melson20 Normal deseler bile lutfen doktora gidin. Hareketlerin azaldigini normal gorup sonra kalbinin durmus oldugunu ogrenen bir anne vardi bu forumda (32 haftalik) O riski almayin, burda normal demelerine de bakmayin ve gidin doktora.