aysun_4816 Hanımlar selam , hamileliğin başında çok kabızlık çektim. Sonra düzeldi şükür ama son bir haftadır çıkıntı hissediyorum 39. Haftayim normal doğum şansım var engel mi ? Yaşayan yardımcı olabilir mi ?
Kaganmomss aysun_4816 benim vardı ama çok hafifti doğumdan sonra ilerledi kocaman bir basur memesi çıktı ve kanamalı basura çevirdi . Afedersiniz kabız olmaya bile gerek yok her türlü ızdırap çekiyorum kanamasıda cabası. Normal doğum da her hangi sorun yaşamadım zaten yaşasan da anlamazsın . Doğumdan sonra 1 ay çok zordu doğum yapalı 4 ay oluyo ama yine ara ara zorlanıyorum.