Ben çok önceden yaptırmıştım ama şunu söyleyeyim aklında bulunsun canım, ben uyuşturmadan yaptırdım sadece ağrı kesici al bir saat önceden dedi ama ağrı kesiciyle geçecek bir ağrı değildi yani benim ağrı eşiğim düşük sanırım çünkü şaşırdılar bu kadar ağrımasına ve yaptırdıktan sonra resmen kendimde değildim bir süre :) korkutmak için söylemiyorum ama haberin olsun. Ve doktora gösterince filmimi bir tüpüm kapalıydı ama doktor çok tecrübeli bir doktor görümcelerimi falan o doğurtmuş benim yaşımdakileri de doğurtmuşluğu vardır, dedi ki bu testi anestezisiz çektirme çünkü ilaç verilince içeri ister istemez vücut kasılıyor ve açık olan tüpler bile kapalı gözükebiliyor. Bir daha isteyecekti benden testi ama ameliyat etmişti o zaman tüplerimi kontrol edip açmıştı.