@“xbebeginannesi”#p23272680Haftaniz kaç acaba ? Benim de 32.hafta gibi başladı sol bacağımdaki ağrı. Önce anlam veremedim sonra doktorum fıtık olabileceğini ya da sinire baskı yapabileceğini söyledi. Sonuç olarak 39dayim ve o zamanlar bacagimi sürüyerek gidiyordum şimdi ise kendim sürünüyorum. Geçmiş olsun magnezyumu kullanin.