Tannesiiiii girerken değil çıktıktan sonra yapılabilir tabi o ağrılarla kendiniz yapamazsınız büyük ihtimal yanınızda refakatçi varsa ondan yardım alabilirsiniz ben çıktıktan sonra ağrıdan ağlayıp feryat ettiğim için olan bütün makyajım akardı palyaço ya dönerdim😆 ama şöyle bir çözümde olabilir mesela kalıcı makyaj yapıyorlar ya ipek kirpik vs onlar olabilir fotoğraf çekimi için düşünüyorsanız.