Merve07 Mihribank sancı 100 oluyorsa açılmayı da tetikliyordur mutlaka.. açılmanız var mı ki baktı mı doktor 👩⚕️
Mihribank Merve07 baktırmadım korkuyorum çatı muayenesinden yarın tekrar gideceğim büyük ihtimalle bakacak o zaman 😳
Beratalpinannesii Mihribank normal dogumdan 10 gun oncesine verdi sezeryan gununu bakalım hayırlısı olsun :)
Pcosluhatun Evet 20ler sancı değil, benimde 80lerde çıkıyordu 36yken bile, 37yiz hala aynı ama düzensiz olduğu için sıkıntı görmüyor doktorlar. Hemen sezeryana alması çok mantıklı gelmedi bana 🤔
Mihribank Pcosluhatun sezeryanı ben kendim istemiştim zaten. 1 ekimde olacaktım. Ama bu sancılarla 1 ekime durmaz daha erken almamız gerekebilir dedi.☺️
Elcnerdgn 37.haftamıza giricez nerdeyse daha doktor günümüzü vermedi 🤷♀️ Çarşamba kontrol büyük ihtimal söyler gibime geliyor.
SedanurAydnAta Merve07 20 sancı olarak kabul ediliyor mu bende sertleşmeden dolayı bağlandım 31+4 üm 19 du 🤷🏻♀️ Doktor sıkıntı yok dedi
Mihribank SedanurAydnAta 20 sancı sayılmıyor bence ondan önceki hafta benim de öyleydi doktor sorun yok demişti☺️
SedanurAydnAta Mihribank bi an korktum bende 😱 zaten baş aşağı duruyor çok baskı yapıyor aman erken gelmesin diyorum 🤦🏼♀️