Merhaba 10 haftalık hamileyim 4 gün önce kan tahlili yaptırdım ve HCG değerim bu şekil >1000 çıktı anlam veremedim internetten araştırdım düşük çıkarsa düşük riski olduğunu vs gösteriyormuş kontrolüme de 2 hafta var daha anlayan varsa bakabilir mi durmadan rüyalar görüyorum psikolojim bozuldu😔