Eminebayram Hyyy bende yaptırdım canim bayram öncesi tıp fakültesinde 400 TL yapıldı sonucu aldım şükür temiz çıktı .tıp fakülteleri yapıyor düşük fiayta
htckc Hyyy Merhaba hangi şehirdesiniz acaba? Eğer ikili testinizde risk yüksek çıktıysa ve eğer İstanbul’da iseniz Ümraniye devlet Hastanesi’nde ücretsiz yaptırabilirsiniz..
canlarim1922 Bebekadam1_ evet özele yaptırdım 5 bin tl ye ama sonradan duyduguma göre devlette de yapılıyormus
Fehva Ben de fetal dna yaptırdım. Fiyatı 325 dolardı, sonuçlar 13 gün sonra gelmişti. Fiyatı değişiklik gösteriyor ama aşağı yukarı bu civarlarda duyuyorum hep.
Fehva Fehva çok pardon hatalı bilgi vermişim kontrol ettim de benim ödediğim 425 dolarmış yanlış olmasın.
Aysegloztrk Bizde yaptırdık temiz çıktı çok şükür yaptırdığımız yeri önerebilirim yer arayışınız varsa
Mom_metin Eminebayram hangi fakültede yaptırdınız? Bende arastırıyorum ama özeller çok pahalı birde hangi bölümden randevu aldınız
Eminebayram Mom_metin tıp fakultesine gittim genetik bölümüne sabah erken fetal DNa testi yaptıracağım dedim .işte sıra verdi yarım saat sürmedi 400 TL ödeyip ordaki doktorla görüştüm bebeğimin detaylıda burnu küçük çıkmıştı onun için göndermişlerdi özelde doktorum bizde yapıyoruz ama o kadar para vermene gerek yok tıp fakültesinde yaptir dedi .genetik bölümünde bir saatte işimi hallettim .
Eminebayram Mom_metin hayır ben eskisehirdeyim randevu verilmiyor genetik bölümüne git canim orada yapıyorlar
htckc Mom_metin hayır direk genetik bölümünden randevu alabilirsiniz.. eğer ikili testiniz riskli ise yaparlar.. ben orda yaptırdım
Frncdeniz Eminebayram biz panorama yaptırdık.sonuc iyi cikti dediler sknti yok.suan 24 haftalik gebeyim detayli ultrasonda burun kemigi kucuk kalbinde parlama ,bagirsaginda tikaniklik ve karnimdaki sivi fazla cikti malesef.dun amniyosentez yaptırdık.umarim hersey normaldir 🙏
edaozgur332 Eminebayram merhaba ben İstanbul’dan Eskişehir’e nifty testi için gelmek istiyorum ama bilgi verirmisiniz bana rica etsem
edaozgur332 Eminebayram gelirken tıbbi genetikten randevu alsam direkt yaptırabiliyor muyum herhangi bir evrak sonuç vs istiyorlar mı