tugbacns Senelerdir reflüm var ve 4 haftalık gebeyim nexium ilacını kullanıyordum uzun zamandır doktorum kullanma dedi onun yerine de herhangi bir ilaç/şurup vs vermedi. Mide yanmasından duramıyorum ne iyi gelir?
Turkan3461 tugbacns elma ye limonlu sade soda iç çok iyi geliyor bana çok iyi geldi tavsiye ederim arkadaşım
Ece__ tugbacns hamilelikte reflüden çok çektim, gece uykularımdan ağlayarak uyanıyordum son aylarda. Gaviscon yazmıştı doktor bana ama hiç işe yaramadı. Belki sizde işe yarar