Fundatercuman 2250 Gr doğdu 2500 altı olduğu için kuveze alındı 7 gün kaldı 2500 olunca çıktı şu an 2 yaşında
2500 kg üzeri ise endişelenmeyin benim sancılarım dahada erken başlamıştı 25.haftadan sonra geciktirici progestan vs ile ertelendi tam 30 gün vardı hatta 35+5 yapıyordu sanırım
Siz 37.haftaya az kalmış zaten girerseniz özellikle hiç girmez kuveze başka sıkıntısı olmazsa Allah’ın izniyle