Appayipyip Kızlar göğsüm ağrıyor öksürük de başladı ve hiç iştahım falan yok halsizlik falan da var üstümde ama o kadar kötü değilim yine de acile falan gideyim mi yoksa yarına toparlar mıyım acaba başına gelen var mı bu haftalarda