Merhaba kızlar sizlere bişeyler sormak istiyorum, 30 haftalık hamileyim, hamileliğim boyunca oturduğum zaman çok net bebeğin hareketlerini hissedemedim bu haftaya kadar hep sağ tarafımda yattığımda hissediyorum ama yine de tatmin olamıyorum hareketlerinden, bazen çok güçlü ve devamlı hissederken bazen de seyrimeler hissediyorum ve bir günü bir gününü tutmuyor, çok hareketli bebekler sağlıklı olur derler biraz öncede araştırdım internetten genel de gerçekten hareketleri sağlıklı olduğunu gösterirmiş. Kontrollerimiz de bir sıkıntı çıkmıyor aslında son muanede suyun iyi ama şekeri fazla tüketme hatta kes dedi, acaba suyum fazla ondan mı çok hissetmiyorum? Yada bi rahatsızlığımı var 😞
Sürekli bunları düşünmekten hasta oluyorum panik atağım tutuyor kendimi durduramıyorum içim hamileliğimin başından beridir hiç rahat değil hep bi huzursuzum. Bilemiyorum lütfen yargılamadan yorum yapın olur mu 🤦🏻♀️