Ezgi_Mercan Hamileyken sacinizi boyattiniz mi hic? Boyattiysaniz kacinci haftada boyattiniz? Doktora sormaya utandim 😂boyan mi sıktı şimdi der diye 🙈
1erkekkannesiiii Ezgi_Mercan ilk 3 ay boyama sonra boya dediler bana da ama doktora soramadım. Bebeğin kalbini duyunca tüm sorular aklımdan uçup gidiyor. Soran varsa bize de söylesin lütfen 🥲🥲
silahatun ben de 7 aylıktan sonra boyatılırım diye duydum ama doktordan duymadım. doktoruna soran varsa daha sağlıklı olur
vveraa Ben sordum 🫣 direk hayır dedi kınanın içinde bile amonyak var saç dibinden emiliyor zararlı dedi 🥹 saçlarım çok kötü insan içine çıkasım gelmiyor😂
vveraa Bebegim_gulay markası neydi acaba boyanın hiç mutlu değilim saçımla düz renge bir kere çevirsem birdaha boyamayacağım vicdan da yapıyorum ama
RbR Ben sordum 23+3 de bitkisel boya ile boyadım izin vermişti 38+0 da da kuaförde normal boya ile boyattım ikisinde de maskemi çıkarmadan hava alan yerde oturdum kesinlikle doktora sordum sıkıntı yok dedi