Daryam35 Merhaba sevgili anneler. 8 haftalık hamileyim bugun doktor kontrolu vardı. Karından rahim ağzını ölçtü. 3.44 cm cıktı. Dikkat et dedi. Sizlerin kactı. Cok mu kısa, bu durumu yasayanlar bilgi verirse sevinirim.
ays-e Daryam35 benim 14.haftada 29mm ölçüldü bi süre öyle devam etti ama şu an 25mmden daha da düştü 3ayrı doktor serklaja gerek yok dedi yeni bir doktorla tanıştım keşke 14.haftanda önleyici serklaj yaptırsaydın dedi o yüzden farklı doktorlara görünün gerekiyorsa serklaj yaptırın ve korkmayın bana gerek yok dediklerinde çok rahatlamıştım ama şu an keşke bu doktoruma denk gelseydim de vaktinde yaptırsaydım diyorum şimdi çok geç kaldım maalesef ..
Eminebayram Daryam35 benimde 21 haftaya kadar 40 mm di 22 haftada birden 25mm düştü serklaj oldum sunan 26 haftaligim
GlsMila Daryam35 benimde rahimde perde vardı bende 3.37 olarak ölçmüştü doktorumuz ilk 3-4 ay sürekli yattım evden çalışıyorum zaten ben bi yemek hazırladım hiç dışarı çıkıp gezmedim temizliğimi bile eşim kayın validem annem yaptı o 3-4 aylık sürede
Nazife03 Daryam35 bnm de 21. Haftada detaylida ortaya çıktı 12 mm ile acil serkraj oldum şuan 27 haftalık 16mm dedi en son çok mu düşük benimki korkuyorum valla ya inşallah zamanında sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi
Daryam35 ays-e su an kaç haftalıksınız? İnşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız. Peki karından ya da vajınal fark ediyor mu ölcüm acaba?
ays-e Daryam35 inşallah inşallah🤲🏻 26.haftadayım karından tam doğru sonuç alınamıyor maalesef o yüzden vajinal ölçüm yapılıyor ama artık dikiş atmak daha çok risk dedi iki farklı doktora gidiyorum ilk hedefim 28.haftayı görebilmek düşünün nasıl bir ümitsizlikte olduğumu 😞 İğne ilaç istirahat hepsini yapıyorum hiçbir iş yapmıyorum son 2haftadır sürekli yatıyorum doktorum gerek yok deyince burda serklajı öneren yorumlara beni olumsuz etkiliyor diye bakmıyordum bile ama şu an keşke imkanım olsa da geriye dönebilsem diyorum yine dikkat eder yatardım ama eminim çok daha rahat ederdim o yüzden farklı doktorlardan fikir alın 8.haftada farkedilmiş olması çok önemli şu an korkacağınız bir şey yok ama önlemini baştan alınca son haftaları rahatlıkla gören çok örnek görüyorum inşallah ben de ilaç tedavileriyle olabilecek en iyi haftayı görebilirim 🤲🏻
Eminebayram Daryam35 hiç bilmiyorum ama bu hafta kontrolüm vardı serklaj sonrası tuvalet dışı kalkmayı yasakladı kontrole gittiğimde 35mm yükselmişti .fırsat buldukça yatin kendinizi yormayın merdiven fln çıkmak da etkiliyor diyorlar ben o hafta eşimin annanesinin dublex evi vardı çok fazla indim çıktım acaba ondan mı diye düşünüyorum .eğer kısalma şüphesi varsa bol bol ayaklarınızı kaldırıp yatin
silahatun bu ne zaman nerede kaçıncı haftada ölçülüyor ben 21 haftadayım kimse bana bir yorum yapmadı :(
motherofcats silahatun gebeliğin başından itibaren ölçülüyor doktor bir sıkıntı görmediyse söylememiştir büyük ihtimalle
motherofcats kuru kuru dikkat et mi dedi sadece? progestan vermedi mi? ayrıca rahim ağzı karından ölçülmez doğru sonuç vermez vajinal ölçülür.
Daryam35 motherofcats cok tehlikeli değil dedi günde bir defa progestan verdi. Hoplayıp zıplama koltuk falan kaldırma, dedi bu kadar.
zeynepinci 22.hafta detaylı ultrason da doktorum rahim ağzı uzunluğumun 28mm olduğunu söylemişti iğne ve progestana başladık 7.gun sonunda rahim ağzı uzunluğum 20mm düşmüştü acil serklaj ameliyatı yapıldı şu an 25.haftamizdayiz herşey yolunda ilerliyor bu tür durumlarda serklaj ciddi bir tedbir
silahatun zeynepinci rahim ağzı uzunluğunun kısa mı olması gerekiyor uzun mu anlamadım onu yorumlarda herkes farklı anlatmış
zeynepinci silahatun Normal seyreden gebeliklerde 35-40 arası oluyormuş 25 altına düşüncede erken doğum riski ortaya çıkıyormus doktorum böyle söylemişti
GlsMila Daryam35 şuan 35+2 deyiz teyzemiz bizim şuanki sorunumuz covid geçen hafta covid geçirdim kontrolde doktorumuz plasente de kireçlenme başlamış covidden kaynaklı ola biliyor dedi ilerlerse mecburen doğuma alcak bebeğin beslenmesi duruyormuş ilerlediğinde