İzine çıktıktan doğum yaptığına dair bildiriyorsun ozamana kadar olan ücreti yatırıyorlar daha sonra kalanını . Doğumu Ne zaman bildirirseniz ozaman yatıyor yani . Çünkü ölü doğumlar felan oluyor Allah göstermesin onu teyit etmek istiyorlar bu arada üçte biri yazmışım kusura bakma 3 te ikisini yatıyor her ay için